9 mașini pe care un mecanic auto spune că nu le-ar cumpăra niciodată: ”Costul reparațiilor este mult mai mare”

9 mașini pe care un mecanic auto spune că nu le-ar cumpăra niciodată: ”Costul reparațiilor este mult mai mare”

Tesla

Bănicioiu, „paradit” doar cu denunțul lui Cocoş. Victor Ponta dezvaluie cum a fabricat DNA dosarul ex-ministrului Nicolae Banicioiu, achitat in prima instanta: „Pro Romania si PMP trebuiau eliminate din Parlament”

Conform Car and Driver, Tesla „a demonstrat că vehiculele electrice pot fi de dorit, combinând performanțe remarcabile și interioare de înaltă tehnologie cu o autonomie utilă.”

Surse/ Licitație măsluită, la CJ Prahova: Vicele Cristian Apostol a dat ordin ca firma unei foste consiliere PNL să câştige transportul de persoane în Prahova

Conducerea unei Tesla poate părea minunată … până când aceasta are nevoie de reparații. Pyle clasează Tesla și Rivian în topul mașinilor pe care nu le-ar cumpăra, deoarece costul deținerii mașinii depășește prețul.

Hidro Prahova continuă să îşi bată joc: Mii de prahoveni, lăsați fără apă potabilă. De vină e… seceta!

O Tesla Model 3 din 2024 pornește de la aproape de dolari. Pyle a clasat Tesla, împreună cu Rivian, în fruntea listei de mașini pe care nu le-ar cumpăra.

„Motivele sunt costul de proprietate, odată ce un motor sau o baterie se defectează, iar costul reparațiilor este mult mai mare decât valoarea vehiculului.

Dash Lewis, care scrie pentru Jalopnik, un site de știri și opinii despre „cultura mașinilor”, spune că Tesla este una dintre cele mai scumpe mașini când vine vorba de reparat și întreținut. Așteptați-vă să plătiți în medie de dolari în costuri de reparații cât timp dețineți o Tesla. Unul dintre motive este că piesele auto Tesla sunt unice și greu de găsit.

La fel ca alte mașini de lux, veți plăti prețuri mai mari pentru piesele auto, a mai spus Lewis. Chiar și în comparație cu alte vehicule electrice, Tesla costă mai mult.

Lewis a estimat că repararea unei Tesla pe durata de viață costă cu 1 078 de dolari mai mult decât alte vehicule electrice.

Rivian

Rivian s-a clasat la egalitate cu Tesla, ca mașină de top pe care Pyle a spus că nu ar cumpăra-o. Rivian este un start-up cu sediul în California care produce SUV-uri și camionete electrice premium din fabrica lor din Illinois.

„Costul ridicat al reparațiilor de coliziune și al asigurării de coliziune poate fi adesea o plată de mașină în sine”, a spus Pyle. O camionetă Rivian RIT din 2025 începe de la de dolari.

Ca și Tesla, Rivian este un vehicul scump când vine vorba de reparat. Un proprietar de Rivian a declarat pe un forum online că un accident minor l-a costat mult mai mult decât se aștepta.

Ceea ce părea a fi un capac de protecție îndoit și un hayon lovit a dus la dezasamblarea de către mecanici a părții din spate a camionului și la două luni și jumătate de reparații.

„Mi-am imaginat că reparația va fi costisitoare, dar habar nu aveam!”, a declarat proprietarul Rivianului. „Inițial, asigurarea ei a estimat daunele la aproximativ de dolari și mi-a trimis un Factura finală a fost de peste de dolari!”

Orice camionetă nouă

Pyle a declarat că nu ar cumpăra niciun camionetă nouă, inclusiv Ford, Dodge, Chevy, Nissan sau Toyota.

„Modelele de la cele ușoare până la cele grele sunt mult prea scumpe„, a spus Pyle. „În primii cinci ani de proprietate, veți pierde între 35% și 55% din valoarea mașinii în intervalul de preț de dolari.”

Potrivit Car and Driver, camioanele grele de astăzi sunt „cai de muncă, vehicule de lux, mașini de înaltă performanță și mașini de croazieră confortabile„. Cu toate acestea, CarEdge, un revânzător online de vehicule, a estimat că un Ford F-350 Super Duty, de exemplu, s-ar deprecia cu 36% după cinci ani și ar avea o valoare de revânzare pe cinci ani de aproape de dolari.

Estimarea presupune un preț de vânzare inițial de de dolari.

Jeep Renegade și Fiat 500

Pyle a spus că Jeep Renegade și Fiat 500 au în comun același șasiu și nevoia de reparații. „Nu atât costul reparațiilor, cât frecvența cu care acestea sunt necesare”, a spus Pyle.

„Pentru mulți, aceste mașini petrec mai mult timp stând într-o parcare în așteptarea reparațiilor în comparație cu a fi conduse fără probleme.”

Edmunds Car Review a evaluat Jeep Renegade 2023 cu 6 din 10 în ceea ce privește valoarea.

„Renegade este unul dintre cele mai scumpe vehicule din clasa sa„, au spus recenzorii Edmunds. „Asta ar putea fi OK dacă ai o mulțime de caracteristici și valoare pentru preț, dar nu este așa. Calitatea construcției interioare este bună, dar nu există nimic excepțional în interior și se simte că plătești mult pentru stilul aspru și dur Jeep.”

Fiat 500x 2023 s-a descurcat puțin mai bine decât Jeep Renegade, obținând un scor de valoare de 7 din 10 din partea evaluatorilor Edmunds.

Testerii au apreciat „materialele soft-touch” și panourile asortate în culoarea caroseriei. Cu toate acestea, unii nu au apreciat eticheta de preț scumpă și „sunetele fără farmec ale accesoriilor.”

Ford Fiesta, mașini Nissan și SUV-urile mici

Următorul grup de mașini pe care Pyle nu le-ar cumpăra a fost Ford Fiesta, mașinile Nissan și SUV-urile mici.

„Transaxele cu dublu ambreiaj și CVT (Continuous Variable Transaxles) nu rezistă”, a declarat Pyle. „Odată ce acestea cedează, vă confruntați cu costuri de reparație foarte mari și pe care majoritatea magazinelor independente nu și le vor asuma.”

Din 2012, Ford Fiesta a făcut obiectul a numeroase procese, deoarece compania auto știa despre transmisia PowerShift (transaxă cu dublu ambreiaj) a modelului Fiesta și l-a vândut oricum. Proprietarii au raportat că au aceleași probleme, chiar și după înlocuirea ambreiajelor, a arborilor de ieșire și a întregii transmisii.

În mod similar, proprietarii diferitelor modele Nissan între 2013 și 2018 au depus plângeri la National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), susținând că transmisiile CVT defecte au cauzat „trepidații și întârzieri ale accelerației care ar putea duce la coliziuni”.

Jeep Grand Cherokee

Criticii de la au evaluat Jeep Grand Cherokee ca fiind mediu în ceea ce privește fiabilitatea.

„A primit un rating de fiabilitate de 3,5 din 5 de la RepairPal și s-a clasat pe locul 15dintre cele 26 de SUV-uri de dimensiuni medii analizate pe baza datelor din diferiți ani model„, a declarat Lisa Conant, scriind pentru furnizorul online de piese auto aftermarket.

Pyle a enumerat o serie de motive pentru care nu ar cumpăra un Jeep Grand Cherokee: „Sunt afectate de reparații foarte costisitoare, de defectarea prematură a pieselor din cauza fabricației proaste și vor prea mult pentru a achiziționa vehiculul atunci când este nou„, a spus el. „Dacă intenționați să cumpărați unul nou, înainte de expirarea garanției, asigurați-vă că achiziționați o garanție extinsă.”

Articol recomandat de

Gigi Becali revine în politică! Președintele unui partid din România face anunțul: „Îl iau în primul rând!”

Ai o informație care poate deveni ştire?
Scrie-ne pe WhatsApp sau Telegram: 0726.080.191