
În doar câteva ore, clipul postat pe pagina oficială de Instagram a Jandarmeriei Române a strâns aproape de vizualizări și peste de aprecieri.
Vlad a atras privirile tuturor doamnelor de pe străzile din centrul Capitalei
Protagonistul este Vlad, ofiţer la Brigada Specială de Intervenţie a Jandarmeriei din 2021. În clipul de promovare, montat pe o melodie celebră a trupei ABBA, poartă mândru uniforma şi defilează încrezător pe străzile din centrul Bucureştiului. Atrage o mulţime de priviri şi zâmbete admirative.
Departamentul de comunicare al Jandarmeriei spune că a postat clipul în social media pentru a atrage tinerii spre această carieră.
Ana Maria Burchi, purtător de cuvânt IGJR: Am observat că 55% din cei care au interacţionat la postarea noastră sunt cei care nu au urmărit până în prezent pagina noastră. L-am ales pe colegul nostru pentru atitudinea lui. Ni s-a părut potrivit acestui trend. E o melodie pe care toată lumea o ştie. ABBA o putem auzi peste tot.
Unele persoane nu sunt de acord cu ideea Brigăzii Speciale
Dincolo de clipul de promovare, în realitate, nu toată lumea întoarce capul prin centrul Bucureştiului după jandarmi.
Fată: Sunt multe cazuri pe care nu le bagă în seamă. Arată binele pe care îl faci, nu o plimbare. Vreau să îi văd aici că sunt prezenţi când e nevoie.
Ideea unui clip de prezentare prietenos a făcut impresie bună, altora, însă.
Fată:Arată bine. Cred că îşi fac treaba foarte bine. Are o atitudine foarte bună.
Jandarmii s-au inspirat dintr-un reel care a devenit trend – o postare de pe TikTok, cu peste de vizualizări, în care un tânăr arătos se plimbă prin New York şi atrage privirile trecătorilor.
Femeie: Atrage şi probabil vor fi cât mai mulţi copii care vor să devină jandarmi.
Experţii în social media avertizează că există unele riscuri la abordarea aleasă
Radu Feraru, expert social media: Trebuie să avem grijă că un umor făcut greşit poate să afecteze nu doar persoana care se află în clipul respectiv, ci şi instituţia. Este o linie foarte fină între trendurile pe care alegem să le facem şi modul în care comunitatea reacţioneză la ele pentru că ştim că, conturile statului au public din toate categoriile de vârstă şi nu toată lumea poate să înţeleagă exact ceea ce se petrece cu trendul respectiv.