Deputatul PSD Prahova Bogdan Toader, atac la Cătălin Drulă: „Din cauza acestui USR-ist nu se misca nimic la Autostrada Comarnic-Brasov”

Deputatul PSD Prahova Bogdan Toader, atac la Cătălin Drulă: „Din cauza acestui USR-ist nu se misca nimic la Autostrada Comarnic-Brasov”

DeputatulBogdan Toader, presedintele PSD Prahova, a explicat astazi de ce „nu se misca nimic” in evolutia proiectului Autostrazii Comarnic-Brasov.

PNL consideră că America nu este un partener de încredere pentru România. Siegfried Mureşan îl atacă pe Trump Jr.

Blocajul se datoreaza unui contract semnat de Catalin Drula, in care termenul pentru realizarea documentatiei a fost de 3 ani si jumatate.

Trump jr., reacție pe Twitter (X) după decizia CCR: „Încă o tentativă soroşistă/marxistă de a anula voința alegătorilor! Ea (Lasconi) va pierde alegerile şi ei o ştiu”!

„Una dintre întrebările care mi se adresează tot mai des în ultima perioadă este ”De ce nu se mișcă nimic în privința autostrăzii Ploiești – Comarnic – Brașov?”.

De ce nu o sustin PSD-istii pe Elena Lasconi: „Nu suntem slugile nimanui!”

Păi nici nu are cum! Pentru că distinsul domn userist-șef Cătălin Drulă, contestat chiar și de propriii membri de partid, fost ministru al Transporturilor, a decis că refacerea documentației autostrăzii Ploiești – Brașov se poate termina la… Calendele grecești!!!

Adică, mai concret, ca să afle toată lumea de ce nu sunt vești despre autostrada pe care nimeni nu o mai vede finalizată vreodată, vă spun așa:

În februarie 2021, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, aflată în subordinea Ministerului Transporturilor – condus atunci de Cătălin Drulă – a semnat cu SC CONSITRANS S.R.L. un contract de circa 10 milioane de euro pentru „Completare/Revizuire Studiu de Fezabilitate, elaborare Proiect Tehnic, pentru “Autostrada București – Brașov, tronson Ploiești – Brașov”.
O revizuire necesară, având în vedere schimbările majore de pe Valea Prahovei, din punct de vedere urbanistic, însă hiba este durata acestui contract:

– 30 de luni pentru Revizuirea/Completarea Studiului de Fezabilitate;
– 6 luni pentru realizarea Proiectului pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire;
– 6 luni pentru Elaborarea Proiectului Tehnic de Execuție.

Pe 11 martie 2021, s-a dat ordinul de începere pentru refacerea documentației. Prin urmare, ar mai fi încă un an până când firma contractantă, Consitrans, ar trebui să finalizeze prima etapă a contractului. Ulterior, dacă ar fi să fie, încă un an, pentru celelalte două etape.

Drulă, simțindu-se cu musca pe căciulă și așa cum îi stă bine unui userist, dă vina pe alții. Respectiv pe liberalul Bode, care l-a precedat în funcția de ministru, care ar fi vinovat pentru termenul mare de execuție stabilit pentru acest contract.

Nici nu mai contează cine, ce, cum și de ce. Important e că lucrările la autostrada de la Ploiești la Brașov nu vor începe prea curând, date fiind circumstanțele actuale.”, a scris Toader.

Ai o informație care poate deveni ştire?
Scrie-ne pe WhatsApp sau Telegram: 0726.080.191