Îndrăgostit de România, jurnalistul britanic Charlie Ottley ne-a făcut un logo special: „Spun de doi ani că trebuie să renunțăm la frunză”

Îndrăgostit de România, jurnalistul britanic Charlie Ottley ne-a făcut un logo special: „Spun de doi ani că trebuie să renunțăm la frunză”

A luat tot ce avem noi mai frumos şi reprezentativ şi a creat un logo. Charley Ottley, britanicul îndrăgostit de România, ar vrea să îl facă noul brand de ţară. 

Bombă ecologică, la Câmpina. Gunoaie şi resturi din construcții, îngropate de o firmă care a câştigat un contract de 1,8 milioane cu Primăria

Charley Ottley: Am creat un nou logo care include taie lupul dacic, pentru că cei din Vest percep România într-un mod negativ, o junglă de ciment post comunistă. Nu ştiu cât de bogată este ţara asta în ceea ce priveşte moştenirea culturală, resursele naturale. Am vrut să includ şi firele de porumb, de grâu, pentru că România a fost văzută ca grânarul Europei. 

Adevărul lui Andrei Volosevici: un interviu “pe bune” despre realitatea din ultimii 4 ani

Jurnalistul ar vrea să dăm uitării vechiul logo: nu mai vedem pădurea de posibilităţi în turism din cauza unei frunze

Charlie Ottley​: Spun de doi ani că trebuie să renunţăm la frunză. Ştiu că a fost foarte scump acel logo, dar este nefolositor. Nu spune suficient. Transmite că „Avem copaci!”. Dar, de asemenea, avem şi cea mai mare rată de defrişare ilegală din lume, aşa că faptul că atragem atenţia asupra acestui lucru nu este minunat. 

Bătaie de joc! Elevii navetişti plătesc din buzunar abonamentele care ar fi trebuit sa fie gratuite! Vicele CJ Cristian Apostol dă vina pe Inspectoratul Şcolar

Frunza Elenei Udrea a fost lansată în 2010 şi a costat aproape  de euro. La noul logo au lucrat doi artişti din Statele Unite, care au fost fermecaţi de ţara noastră.

Maryssa Gray, artistă: În jur de trei-patru zile de muncă constantă. 10 ore în fiecare zi.  Am învăţat atât de multe despre România, m-am îndrăgostit de ţara voastră. E frumoasă. Oamenii, mâncarea, totul este minunat. 

Shaun Gray, artist: Sloganul pe care Charley l-a menţionat, „The wild corner of Romania”, care se potriveşte perfect. De când suntem aici am văzut lupi, urşi. 

De azi, Ottley are pe brațul stâng Lupul dacic. I l-a tatuat chiar unul din membrii echipei de creație. Iar totul s-a întâmplat la Șirnea, în Brașov, loc ce i-a devenit casă. 

De mai bine de zece ani, Charley Ottley este celebru pentru promovarea României

50 de spoturi despre ţara noastră, realizate de britanic, au rulat pe postul de televiziune BBC. Jurnalistul spune că a cerut ajutorul Ministerul Turismului, însă nu ar fi primit sprijin din cauza birocrației. Nu a renunțat, astfel că până la urmă a primit bani de la mai multe consilii județene, câte de euro.

Charlie Ottley​: Am încercat să colaborăm cu ministerul Turismului de mulţi ani şi am eşuat. 

Pasiunea pentru ţara noastră l-a adus mai aproape şi de regele Charles, un alt fan declarat al României. L-a întâlnit la începutul lunii când monarhul a venit în vizită la noi. 

Charlie Ottley​: Sunt atât de încântat de România şi că poate să vină aici şi să bucure de intimitate şi de frumuseţea acestor zone.

Trei serii de documentare, difuzate în toată lumea, au devenit o adevărată carte de vizită a ţării: „Wild Carpathia”, „Flavours of România” și „România, redescoperă-te”. Otley a declarat în repetate rânduri că avem cea mai frumoasă ţara din lume.

Ai o informație care poate deveni ştire?
Scrie-ne pe WhatsApp sau Telegram: 0726.080.191