Mihaela Bilic, sfaturi esențiale pentru românii care țin post. Ce trebuie să facă dacă nu vor să se îngrașe

Mihaela Bilic, sfaturi esențiale pentru românii care țin post. Ce trebuie să facă dacă nu vor să se îngrașe

Mihaela Bilic (53 de ani), unul dintre cei mai cunoscuți meteorologi de la noi din țară, le-a vorbit românilor despre sfaturile de care aceștia trebuie să țină cont dacă nu vor să se îngrașe în perioada Postului Paștelui. Ce declarații a făcut Mihaela Bilic. 

Nicolae Ciucă recunoaște că imaginea i-a fost AFECTATĂ de scandalul „Baronului Lamborghini”, Iulian Dumitrescu: „Da, mi-a dăunat, ca imagine”

Un număr considerabil de români aleg să păstreze cu sfințenie postul, cel al Paștelui fiind unul dintre cele mai dificile de urmat. Pentru a-și menține silueta și a nu lua kilograme în plus, în rândurile de mai jos se regăsesc sfaturile Mihaelei Bilic. 

Luju.ro: Aşa trebuie să judece un judecător!

Ce trebuie să mâncăm în Postul Paștelui, ca să nu ne îngrășăm

Zahărul reprezintă un real pericol pentru sănătatea noastră, iar Mihaela Bilic trage din nou un semnal de alarmă în acest sens.

Situație dramatică în Provița de Sus şi Provița de Jos! 4000 de prahoveni nu au apă potabilă

-primul dușman al postului e zahărul;

-în postul adevărat, uleiul e permis doar zece zile;

-alimentul perfect de ronțăit sunt pufuleții, covrigeii mai puțin;

-e important să studiem ingredinetele și să reducem cantitatea de ulei și de zahăr;

-fasolea, năutul sunt recomandate deja fierte;

-mazărea e recomandată congelată;

-inclusiv la zacuscă e important de identificat cantitatea de grăsime”, a explicat Mihaela Bilic, în ediția din 26 martie a emisiunii moderate de Cătălin Măruță, la Pro TV. 

De ce se îngrașă oamenii? 

În trecut, Mihaela Bilic venea cu o explicație pentru care din ce în ce mai mulți oameni au probleme cu kilogramele în plus. Care sunt greșelile pe care ei le fac.

„80% dintre oameni se îngrașă nu din mâncare – ciorbă și tocăniță , ci din ciuguleli. Cel mai greu dezvăț e ronțăitul, nu statul la masă și mâncatul celor trei mese pe zi, ci ronțăiala dintre mese. Abia când ai eliminat ronțăiala dintre mese, atunci ești profesor la acest capitol. Să ai cinci ore pauză. Apoi mâncăm, iar apoi ne oprim.

Să așteptăm să ne fie din nou foame, de nota 6, 7. Și atunci să mâncăm din nou. Iar nici pe asta cu trei mese nu mai eset garanată că ți-o poți permine. Este în funcție de vârstă, de siluetă, de metabolismul tău, de câte cure de slăbire ai ținut. Cine a zis că trebuie să mâncăm de trei ori pe zi? Gândiți-vă la geneză, nici măcar nu mâncau pe dată pe zi. Nu mâncam o dată pe zi. Și atunci dacă vin astfel de cercetători și ne spun – nemâncatul, postul, a fi slab e șmecherie, poate oamenii vor începe să…

Că-l numim post intermitent sau cum vreți, haideți să mâncăm mai puțin. Noi ne îngrășăm pentru că avem prea multă mâncare, nu pentru că mâncarea este nesănătoasă. Ci că pentru că este prea multă. Punct!”, i-a dezvăluit lui Mihai Morar, medicul Mihaela Bilic.

Ai o informație care poate deveni ştire?
Scrie-ne pe WhatsApp sau Telegram: 0726.080.191