Pasajul Domnesti, realizat dupa modelul giratoriului din Prahova-Blejoi, va fi dat in folosinta pe 15 noiembrie

Pasajul Domnesti, realizat dupa modelul giratoriului din Prahova-Blejoi, va fi dat in folosinta pe 15 noiembrie

Vin informații noi în privința pasajului Domnești. Se fac ultimele pregătiri și au început testele în vederea deschiderii circulaței. Darea în trafic ar urma să aibă loc în mai puțin de două săptămâni, respectiv pe 15 noiembrie.

Activitatea Lukoil Ploiesti, in pericol, din cauza embargoului UE asupra titeiului rusesc?

Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scrioșteanu, a anunțat marţi seară că au început testele la pasajul Domneşti – necesare pentru darea în trafic în 15 noiembrie.

Aviz amatorilor! O consilieră USR a construit ilegal un bloc între case. Verdict final al instanței

”Astăzi a început testarea iluminatului public aferent pasajului şi vă reamintesc că au fost montaţi 256 stâlpi pentru iluminat public. Sistemul de iluminat este dotat cu telegestiune, care permite reglajul intensităţii luminii în funcţie de trafic, pentru a economisi la maximum energia electrică. Toate lămpile sunt LED şi consumă maximum 22 kw/h”, a precizat secretarul de stat, în seara zilei de 1 noiembrie, prin intermediul Facebook.

In atentia ITM Prahova! Angajatii fabricii Christof Industries, din Brazi, se afla intr-o situatie disperata. Trimisi la munca in strainatate, dar neplatiti!

Oficialul a mai făcut public faptul că au început şi testele de încercare a suprastructurii pasajului, „care reprezintă o metodă de verificare practică, în care se urmăreşte determinarea comportamentului real al structurii prin încercare”.

Explicații privind procedura de încercare a pasajului. Două etape: statică și dinamică
Secretarul de stat din MT a furnizat și alte precizări cu privire la etapele de încercare a pasajului, două la număr.

”Încercarea pasajului se desfăşoară în două etape, după cum urmează:

Încercare statică, prin intermediul unui convoi de vehicule de mare tonaj, a câte 28 tone fiecare. Poziţionarea camioanelor s-a făcut în asa fel încât să se realizeze echivalentul a 85% din încărcarile frecvente din normele Eurocode, iar pentru o interpretare cât mai corectă a rezultatelor, s-a folosit atât câte un camion pe banda de circulaţie, cât şi două camioane, aflate la o distanţă de 7 metri.

Încercare dinamică, care se realizează prin intermediul unui vehicul dispus pe centrul podului, care va rula cu o viteză constantă de 30 km/h, trecând peste obstacole preamplasate”, a mai transmis secretarul de stat.