Piesa la care renunţă mulţi români, deşi este ilegal. Reacţia unui şofer de BMW: „O grămadă de bani şi mare lucru nu face”

Piesa la care renunţă mulţi români, deşi este ilegal. Reacţia unui şofer de BMW: „O grămadă de bani şi mare lucru nu face”

Stațiile ITP sunt primele care ar trebui să descopere astfel de modificări neautorizate.

Bănicioiu, „paradit” doar cu denunțul lui Cocoş. Victor Ponta dezvaluie cum a fabricat DNA dosarul ex-ministrului Nicolae Banicioiu, achitat in prima instanta: „Pro Romania si PMP trebuiau eliminate din Parlament”

Robert Tăicuțu Inspector ITP: Au fost foarte multe persoane care au venit fără filtru de particule, unii chiar nu știau, așa au cumpărat mașina. Noi le respingem mașina pe motivul acesta, îi îndrumăm către service pentru înlocuirea filtrului sau montare după caz, iar apoi revin pentru ITP.

Surse/ Licitație măsluită, la CJ Prahova: Vicele Cristian Apostol a dat ordin ca firma unei foste consiliere PNL să câştige transportul de persoane în Prahova

Registrul Auto Român face controale periodice, dar nu suprinde nici pe departe numărul total al celor care circulă fără filtru.

Hidro Prahova continuă să îşi bată joc: Mii de prahoveni, lăsați fără apă potabilă. De vină e… seceta!

Claudiu Mija, director RAR: În acest scop, noi folosim și această evaluare vizuală, verificăm integritatea carcaselor filtrelor de particule pentru a vedea dacă nu au fost făcute anumite modificări la acestea.

Nouă mașini diesel din 100 sunt modificate astfel

Numai în primul trimestru al acestui an, verificările au arătat că nouă mașini diesel din 100 sunt modificate astfel.

Proprietar BMW: O prostie filtrul de particule, o grămadă de bani și mare lucru nu face. Mașina asta de exemplu are Ad Blue, pentru ce-i mai pui și filtrul ăla? Sunt bani în plus! O prostie, sincer, o prostie! Asta e!

În realitate filtrul reţine particulele mari nearse, care altfel ar ajunge în atmosferă și ar otrăvi aerul pe care-l respirăm.

Cu toate acestea, anunțurile ce promovează anularea filtrului de particule sunt peste tot. RAR face şi controale online.

Claudiu Mija, director RAR: În ceea ce privește piața online noi realizăm o supraveghere a acesteia, folosim în acest scop anumite cuvinte cheie cum ar fi: emulator, ad blue, dpf off, anulare dpf, chip tuning și așa mai departe. De ce? Toate aceste activități sunt practic ilegale.

Motivul pentru care şoferii renunţă la filtru

Motivul pentru care şoferii renunţă la filtru este în primul rând preţul. Între 500 şi 3000 de euro costa nou. Riscurile sunt insa mult mai mari.

Costi Mihăilă, proprietar Service Auto:  Anularea filtrelor de particule de fapt nu face altceva decât să ne pună în pericol viața noastră cat și a celorlalți participanți la trafic pentru că mașinile nu sunt safe, adică dacă se anulează filtrul de particule în momentul în care acesta nu mai are filtrul de particule celelalte componente inclusiv motorul și turbina sunt afectate pentru că nu mai funcționează în parametrii dați de fabrică.

Și mai grav, cei care aduc modificări sistemului de evacuare își pun viața în pericol.

Costi Mihăilă Proprietar Service Auto: În momentul în care-și face regenerarea mașinii, există riscul de incendiu mai ales dacă este static

Cei care sunt prinși fără filtru de particule rămân fără certificatul de înmatriculare. 

Ai o informație care poate deveni ştire?
Scrie-ne pe WhatsApp sau Telegram: 0726.080.191