
În continuarea demersului Instituției Prefectului Județul Prahova pentru o adminstrație transparentă, menită să asigure accesabilitatea și deschiderea instituțiilor publice față de cetățean, dar și o interacțiune eficientă între cetățeni și reprezentanții serviciilor publice deconcentrate, prefectul Emil Drăgănescu, aduce la cunoștință următoarele:
➡️ Începând cu data de 15.01.2025, cetățenii din județul Prahovacare doresc să programeze o audiență la conducătorii serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor sau ale celorlalte organeale administraţiei publice centrale din unităţile administrativ-teritoriale, o pot face înscriindu-se la
📌cancelarie@prefecturaprahova.ro sau la
📌numărul de telefon 0753 150 907 (luni-vineri, în intervalul orar 9–12).
❗️Pentru solicitarea unei audiențe este necesară formularea unei cereri care va cuprinde atât datele de identificare și contact ale petentului, cât și motivul solicitării – pe scurt.
Lista instituțiilor participante:
• Direcția de Sănătate Publică Prahova;
• Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor;
• Inspectoratul Teritorial de Muncă;
• Casa Județeană de Pensii;
• Agenția Județeană de Ocupare a Forței de Muncă;
• Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Prahova;
• Direcția Agricolă Prahova;
• Garda Forestieră Ploiești;
• Agenția de Plăți și Intervenții pentru Agricultură;
• Agenția Județeană de Protecție a Mediului;
• Garda Națională de Mediu – Comisariatul Județean Prahova;
• Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța AlimentelorPrahova;
• Inspectoratul Școlar Județean;
• Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte Prahova;
• Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere șiÎnmatriculare a Vehiculelor Prahova.
*În cadrul audienței vor participa conducătorul instituției vizate și, după caz, prefectul județului/unul dintre subprefecții județului/secretarul general al Instituției Prefectului/directorul Cancelariei Prefectului.