Cum construirea autostrăzii A3 pe Valea Prahovei mai are mult de așteptat, în Prahova se încearcă rezolvarea pe alte căi a problemei traficului rutier de pe DN1.
EXCLUSIV/ Prefectul Emil Drăgănescu, despre cei mai mari poluatori ai Ploieștiului
Soluțiile sunt centurile ocolitoare – care să devină ulterior legături cu autostrada A3 – ale orașelor Comarnic, Bușteni și Azuga. Dacă la Comarnic lucrările sunt avansate, Consiliul Județean Prahova urmărește și cel de-al doilea proiect, care vizează construirea unei centuri și pentru orașele Bușteni și Azuga.
Scandal între Hidro Prahova și firma care a reparat surpările din Slănic. Cine e vinovat
În acest sens, președintele Consiliului Județean Prahova, Virgiliu Daniel Nanu, a convocat, ieri, o ședință de lucru vizând proiectul „Acces rutier complementar descărcare A3 Azuga-Bușteni”.
Potrivit reprezentanților CJ, la întâlnire au participat toți factorii implicați în implementarea acestui proiect, respectiv proiectantul, consultantul pentru supervizarea contractului, constructorul, precum și reprezentanți ai Consiliului Județean Prahova.
În cadrul reuniunii s-au analizat soluțiile tehnice și măsurile necesare pentru depășirea provocărilor identificate, incluzând aspecte precum optimizarea soluțiilor tehnice pentru creșterea eficienței și siguranței proiectului; procesul de expropriere pentru cauze de utilitate publică, esențial pentru continuarea lucrărilor; soluții pentru siguranța circulației, în conformitate cu normele actuale; identificarea provocărilor legate de amplasament și stabilirea măsurilor adecvate.
Propunerile tehnice și măsurile agreate vor fi înaintate Comisiei de Siguranță Rutieră, care urmează să se întrunească la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), pentru validare și integrare în planul general de implementare.
Sursa: Ziarul Prahova