Șoferii din Capitală care au plătit parcarea ar putea fi amendați. Cum este posibil

Șoferii din Capitală care au plătit parcarea ar putea fi amendați. Cum este posibil

Anunț important pentru toți șoferii care își parchează mașinile în Capitală! Deși au plătit parcarea, ar putea fi amendați. Cum este posibil? Află din rândurile de mai jos.

Bănicioiu, „paradit” doar cu denunțul lui Cocoş. Victor Ponta dezvaluie cum a fabricat DNA dosarul ex-ministrului Nicolae Banicioiu, achitat in prima instanta: „Pro Romania si PMP trebuiau eliminate din Parlament”

Da! Ai citit bine! Șoferii care au plătit legal parcarea în Capitală riscă să fie amendați. Compania Municipală de Parking București SA (CMPB) a început să aplice autocolante pe panourile cu informații despre parcări, actualizând numărul de SMS destinat plăților, scrie

Surse/ Licitație măsluită, la CJ Prahova: Vicele Cristian Apostol a dat ordin ca firma unei foste consiliere PNL să câştige transportul de persoane în Prahova

Șoferii din Capitală care au plătit parcarea ar putea fi amendați

În Capitală au început să apară pe pancarde cu un număr nou de SMS (#7576), trecut drept posibilitate de plată. Ciudat este însă că în multe parcări, numărul de SMS unde șoferii sunt îndemnați să plătească este același din anii trecuți, respectiv #7458.

Hidro Prahova continuă să îşi bată joc: Mii de prahoveni, lăsați fără apă potabilă. De vină e… seceta!

Sursa anterior menționată scrie că numărul unic #7458, folosit de 8 milioane de ori pentru a plăti călătorii cu STB și de peste 3 milioane de ori pentru plăți ale parcărilor numai în anul 2023, a fost schimbat neașteptat de Compania Municipală de Parking București (CMPB). Așadar, șoferii riscă să primească amendă chiar dacă au plătit, legal, parcarea.

Ce acte sunt necesare pentru radierea mașinii în 2024

Anul acesta, scoaterea unei mașini din circulație reprezintă un proces foarte simplu. Radierea auto 2024 presupune două etape, anume radierea fiscală și radierea din circulație. De asemenea, dosarul necesar pentru radierea unui autoturism trebuie să conțină mai multe documente cum ar fi:

– Cererea solicitantului;

– Dovada depozitării acestuia într-un spațiu adecvat, deținut în condițiile legii;

– Certificatul de înmatriculare – original;

– Plăcuţele cu numărul de înmatriculare;

– Cartea de identitate a vehiculului în original;

– Certificatul de atestare fiscală;

– Certificatul de radiere – 3 exemplare;

– Actul de identitate al solicitantului, în original;

– În cazul persoanelor juridice vor fi depuse documentele care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie (de exemplu: certificat constatator eliberat de Oficiul Național al Registrului Comerțului), precum și împuternicirea reprezentatului legal al acestora;

– Procură specială autentificată de notarul public, în cazul în care documentele se depun de o altă persoană decât titularul.

Ai o informație care poate deveni ştire?
Scrie-ne pe WhatsApp sau Telegram: 0726.080.191