Un nou drum spectaculos a fost deschis în România. Rivalizează cu Transfăgărăşan şi Transalpina, iar peisajele sunt de vis

Un nou drum spectaculos a fost deschis în România. Rivalizează cu Transfăgărăşan şi Transalpina, iar peisajele sunt de vis

A fost deschis un nou traseu spectaculos de munte în România! Şoseaua intră în topul celor mai spectaculoase drumuri din țară, alături de Transfăgărăşan şi Transalpina. Este vorba despre Drumul Apusenilor, inaugurat luni, de o delegaţie a Consiliului Judeţean (CJ).

Bănicioiu, „paradit” doar cu denunțul lui Cocoş. Victor Ponta dezvaluie cum a fabricat DNA dosarul ex-ministrului Nicolae Banicioiu, achitat in prima instanta: „Pro Romania si PMP trebuiau eliminate din Parlament”

Cu siguranță mulți șoferi vor dori să meargă pe una din cele mai spectaculoase şosele din România. Drumul Apusenilor rivalizează cu Transfăgărășan și Transalpina, este o conexiune între judeţele Bihor şi Cluj, leagă Defileul Crişului Repede şi Ţara Beiuşului, şi se întinde pe 56 de kilometri cu câte o bandă pe sens, fiind construite patru noi poduri, s-au făcut lucrări de derocare şi de lărgire a drumului, consolidări, fiind o lucrare dificilă din cauza condiţiilor montane şi a fost realizat cu fonduri europene.

Surse/ Licitație măsluită, la CJ Prahova: Vicele Cristian Apostol a dat ordin ca firma unei foste consiliere PNL să câştige transportul de persoane în Prahova

Drumul Apusenilor a fost inaugurat chiar luni, 30 octombrie, de o delegaţie a Consiliului Judeţean (CJ), iar valoarea totală a proiectului este de 182 de milioane de lei (ceea ce înseamnă un cost de 3,25 milioane lei/km), fonduri europene asigurate prin Programul Operaţional Regional 2016-2020. Lucrările au fost executate de o asociere de firme, printre care şi Strabag, al cărei lider este compania orădeană SC Drumuri Orăşeneşti SA.

Hidro Prahova continuă să îşi bată joc: Mii de prahoveni, lăsați fără apă potabilă. De vină e… seceta!

„Lucrările la Drumul Apusenilor, cel mai spectaculos drum din județul Bihor, au fost finalizate și recepționate. Am fost prezent astăzi la conferința de presă alături de vicepreședintele Mircea Mălan, căruia îi mulțumesc pentru invitație, și directorul ABA Crișuri, Pásztor Sándor, cel ce mi-a urmat în funcție la CJ.

Când am inițiat acest proiect, aveam în vedere punerea în valoare a ceea ce Dumnezeu ne-a lăsat în județul Bihor și împrejurimi și de care nu ne puteam bucura fără o infrastructură rutieră satisfăcătoare. I-am invitat la Bihor pe toți ceilalți cinci președinți de consilii județene din regiune să negociem banii europeni și, după câteva ore bune de discuții, nu fără scântei, am ajuns la concluzia că cel mai potrivit este să ne apucăm de lucru, după ce am stabilit fiecare segment de drum din județul nostru.

Pentru județul Bihor eu am propus traseul: Salonta-Beiuș-Stână-Remeți-Valea Drăganului -limită cu județul Cluj ! Apoi traseul intra în județele Cluj,Sălaj,Satu Mare,Maramureș,până la limită cu Ucraina! Am numit,atunci, la următoarea ședință de la Cluj ,Traseul Transilvania Nord! Traseul Apusenilor e, deci, parte din Transilvania Nord! Și, poate, cel mai spectaculos!

Traseul Drumului Apusenilor din județul Bihor are o lungime totală de 56,3 kilometri și cuprinde trei sectoare de drumuri județene: (1) DJ 764A Beiuș – Stâna de Vale, în lungime de 26,16 km, (2) DJ 108J Stâna de Vale – Remeți, în lungime de 17,215 km și (3) DJ 108K Remeți – limită județ Cluj, în lungime de 12,893 km. 

Felicitări tuturor celor ce s-au implicat pentru ca acest important proiect să prindă contur!”, a scrie pe pagina sa de Facebook fostul președinte Cornel Popa, care a lansat proiectul finanțat cu fonduri europene din Programul Operațional Regional 2016-2020.

Ai o informație care poate deveni ştire?
Scrie-ne pe WhatsApp sau Telegram: 0726.080.191