Un român s-a dus în Grecia cu mașina electrică și a fost uimit când a văzut cât l-a costat drumul, la finalul vacanței

Un român s-a dus în Grecia cu mașina electrică și a fost uimit când a văzut cât l-a costat drumul, la finalul vacanței

Un turist român a stârnit dezbateri aprinse pe rețelele sociale după ce a împărtășit experiența sa de a călători cu o mașină electrică din București până în insula grecească Paxos.

Bănicioiu, „paradit” doar cu denunțul lui Cocoş. Victor Ponta dezvaluie cum a fabricat DNA dosarul ex-ministrului Nicolae Banicioiu, achitat in prima instanta: „Pro Romania si PMP trebuiau eliminate din Parlament”

Bărbatul, care a preferat să rămână anonim, a evidențiat avantajele financiare ale călătoriei sale, declarând că întregul cost al transportului s-a ridicat la doar 327 lei, în comparație cu lei cheltuiți anul trecut pentru o călătorie similară cu o mașină diesel.

Surse/ Licitație măsluită, la CJ Prahova: Vicele Cristian Apostol a dat ordin ca firma unei foste consiliere PNL să câştige transportul de persoane în Prahova

Transportul dus-întors București-Paxos-București + 280 km făcuți în Paxos m-a costat 327 lei. În comparație cu transportul de anul trecut cu mașină pe motorină București-Lefkada-București + plimbările pe insulă, care m-au costat și ceva de lei (…) Și nici nu am făcut pana prostului, nici nu am pierdut ore la încărcat””, a scris turistul pe un grup de Facebook dedicat vacanțelor în Grecia, potrivit Adevărul.

Hidro Prahova continuă să îşi bată joc: Mii de prahoveni, lăsați fără apă potabilă. De vină e… seceta!

Călătorul a oferit detalii despre opririle pentru încărcare, menționând stații precum Petrom înainte de Podul Prieteniei, Supercharger Sofia și Audi Ioannina. El a subliniat, de asemenea, că nu a întâmpinat probleme pe feribot, unde personalul nu a verificat nivelul de încărcare al bateriei- după ultimele restricții de călătorie adoptate de statul elen, în această vară.

Potrivit regulilor impuse de autoritățile elene, la îmbarcarea pe feribot vehiculele pur electrice sau hibride cu încărcare la priză nu trebuie să aibă bateriile încărcate mai mult de 40% din capacitatea totală. La fel, cele cu combustibili alternativi, cum ar fi GPL sau gaz natural, nu trebuie să aibă rezervoarele umplute peste 50%.

În timpul vacanței, mașina a fost încărcată la locul de cazare, iar proprietarul nu a perceput costuri suplimentare datorită consumului redus. La întoarcere, șoferul a beneficiat de încărcări gratuite în Sofia și Ruse.

Dacă a meritat vacanța cu mașina electrică? Din plin. Pericol? De prea multă relaxare. Mai merg cu mașina electrică în Grecia? De fiecare dată de-acum încolo”, a concluzionat turistul.

Postarea a generat reacții diverse în comunitatea online. În timp ce unii au lăudat alegerea ecologică, alții au exprimat scepticism față de mașinile electrice. Un comentator a scris ironic: „Erou național te facem. Cu excursia asta electrificată ai salvat planeta.”

Alți utilizatori au ridicat întrebări privind fiabilitatea mașinilor electrice în situații neprevăzute, cum ar fi panele de curent. Un comentator a menționat: „Anul trecut am prins o pană de curent, după un incendiu pe continent în Alexandrpouli, pe insula Samothraki, vreme de trei zile”.

Articol recomandat de

Maghiarii au dat verdictul înainte de România – Olanda: ”Au pierdut înainte să înceapă meciul”

Ai o informație care poate deveni ştire?
Scrie-ne pe WhatsApp sau Telegram: 0726.080.191