Vacanța unui român a fost distrusă, după ce a primit un SMS de la compania Wizz Air. Ce a pățit bărbatul

Vacanța unui român a fost distrusă, după ce a primit un SMS de la compania Wizz Air. Ce a pățit bărbatul

Un român a avut parte de clipe de coșmar pe aeroport. Totul s-a întâmplat după ce a primit un SMS de la compania de zbor Wizz Air. Era anunțat că zborul are o întârziere de o oră. Așadar, acesta nu s-a grăbit către poartă, însă avionul decolase la timp și i s-a ruinat întreaga vacanță, scrie adevă

Crimă cu premeditare! Ploieştenii, ucişi de marii poluatori sub privirile nepăsătoare ale autorităților plătite SĂ TACĂ! CAMPANIE Phonline.ro şi Observatorulph.ro

Cum a pierdut un bărbat un zbor Wizz Air

Am întâmpinat, astăzi, o situație și aș vrea să știu ce aș fi putut eu face să o evit. Am avut zbor la o anumită ora. Am primit un SMS cum că zborul este întârziat cu o oră. Așadar, nu m-am grăbit către poartă”, a povestit un bărbat pe un grup de pe Facebook. Pe panoul electronic al aeroportului, cu aproximativ 30 de minute înainte de a merge către poarta de îmbarcare, era menționat numărul porții și mesajul „Zbor întârziat”, completează el. 

Primarul Volosevici a dispus depunerea celui de al doilea proiect cu finanțare europeană pentru creșterea eficienței energetice a CET Brazi

Am băut o cafea și cu aproximativ 40 de minute înainte de ora indicată în SMS, m-am dus către poartă. Am ajuns la poartă și pasagerii erau deja îmbarcați, zborul nu mai apărea pe panou, iar ulterior, verificând, am constatat că a decolat mai devreme decât ora menționată în SMS”, a explucat bărbatul.

Teroare în Păuleşti! Un urs umblă nestingherit prin comună, în timp ce primarul „Tudorică” îşi vede liniştit de concediu

Călătorul se întreba pe grupul de Facebook dacă ar putea să își ceară banii înapoi, ținând cont că a pierdut vacanța.

Pățania unui român pe aeroportul Otopeni

Un bărbat din Bucureşti care voia să plece cu familia în vacanță cu destinația Stockholm a avut parte de probleme neașteptate pe aeroportul Otopeni, la începutul verii. 

Mai exact bărbatul, care avea bitele pentru toată familia pentru a pleca într-o vacanță la Stockholm, a acuzat compania aeriană că au anunţat anularea zborului prea târziu, context în care şi-a pierdut banii daţi pe cazare, întrucât nu exista opțiunea de rambursare a banilor sau de anulare gratuită a rezervării.

„Pe 1 iunie, am avut biletele cumpărate pentru toată familia, să plecăm în Stockholm. Mi-au dat mail că zborul este anulat cu două ore înainte, la intrare în Aeroportul Otopeni, fără niciun motiv, nici măcar cu o zi înainte. Adică, dacă ar fi întârziat două minute mailul, aș fi văzut pe ecranele de afișare. Zborul era undeva seara, pe la 19:00, cred că la ora 17:00 sau cu aproximație am intrat în aeroport”, povestea bărbatul. 

Citește întreg articolul pe adevă 

Ai o informație care poate deveni ştire?
Scrie-ne pe WhatsApp sau Telegram: 0726.080.191