Vezi aici traseul centurilor ocolitoare din Busteni, Comarnic si Azuga

Vezi aici traseul centurilor ocolitoare din Busteni, Comarnic si Azuga

După lansarea licitațiilor pentru realizarea variantelor ocolitoare de la Comarnic, Bușteni și Azuga, autoritățile județene au publicat și simulări video care arată traseul exact al șoselelor ce urmează a fi construite pe Valea Prahovei.

Evz.ro: Cum au motivat judecatorii de la Tribunalul Bucuresti achitarea in dosarul inventat de Lucica Onea

Principalul obiectiv al acestor investiții este descongestionarea traficului pe DN1.

Castrul roman de la Drajna de Sus, acceptat in Programul „Romania atractiva”. Care sunt beneficiile

La Comarnic, centura va ocoli orașul Comarnic și DN1 prin vest, va avea o lungime de aproape șase kilometri și două benzi de circulație.

Cand o sa infunde puscaria „Zdreanță”? Fostul procuror „Portocala”, acuzat de santaj: Ofiterul DGA Ionut Radulescu sustine ca procurorul Mircea Negulescu i-a cerut bani unui afacerist ca sa nu-l „paradeasca”

„Vor fi construite 3 poduri noi și va fi dublat podul peste râul Prahova de pe DJ101R. În același timp, se va construi un pasaj peste râul Prahova și calea ferată Ploiești-Brașov.

Prin acest proiect, vrem să descongestionăm traficul și să reducem timpul de călătorie pe Valea Prahovei, dar și să oferim oportunități de dezvoltare orașului Comarnic și județului Prahova”, a spus Iulian Dumitrescu, președintele CJ Prahova.

Acesta a publicat și simulări pentru viitoparele șosele de la Bușteni și Azuga, pentru care licitația a fost lansată săptămâna trecută.

Centura orașului Bușteni va avea o lungime de aproape 7 km și două benzi de circulație. Pe distanța amintită vor fi cinci poduri noi peste râul Prahova și unu peste pârâul Jepilor, un pasaj suprateran peste râul Prahova și calea ferată, un pasaj subteran lângă Castelul Cantacuzino, precum și patru sensuri giratorii de legătură cu DN1, A3 și principalele artere rutiere din oraș.

Centura orașului Azuga va avea o lungime de aproape 3 km și două benzi de circulație, proiectul

incluzând un semitunel de 200 m, 6 poduri peste râul Prahova, un pasaj subteran la intersecție cu DN1 și calea ferată, un pasaj suprateran peste râul Prahova și calea ferată, precum și 2 sensuri giratorii de legătură cu DN1 și A3.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 1 februarie, în cazul proiectului de la Comarnic, respectiv 23 februarie, pentru Bușteni și Azuga.

Sursa: Actualitatea Prahoveana

Ai o informație care poate deveni ştire?
Scrie-ne pe WhatsApp sau Telegram: 0726.080.191