
După lansarea licitațiilor pentru realizarea variantelor ocolitoare de la Comarnic, Bușteni și Azuga, autoritățile județene au publicat și simulări video care arată traseul exact al șoselelor ce urmează a fi construite pe Valea Prahovei.
Principalul obiectiv al acestor investiții este descongestionarea traficului pe DN1.
La Comarnic, centura va ocoli orașul Comarnic și DN1 prin vest, va avea o lungime de aproape șase kilometri și două benzi de circulație.
„Vor fi construite 3 poduri noi și va fi dublat podul peste râul Prahova de pe DJ101R. În același timp, se va construi un pasaj peste râul Prahova și calea ferată Ploiești-Brașov.
Prin acest proiect, vrem să descongestionăm traficul și să reducem timpul de călătorie pe Valea Prahovei, dar și să oferim oportunități de dezvoltare orașului Comarnic și județului Prahova”, a spus Iulian Dumitrescu, președintele CJ Prahova.
Acesta a publicat și simulări pentru viitoparele șosele de la Bușteni și Azuga, pentru care licitația a fost lansată săptămâna trecută.
Centura orașului Bușteni va avea o lungime de aproape 7 km și două benzi de circulație. Pe distanța amintită vor fi cinci poduri noi peste râul Prahova și unu peste pârâul Jepilor, un pasaj suprateran peste râul Prahova și calea ferată, un pasaj subteran lângă Castelul Cantacuzino, precum și patru sensuri giratorii de legătură cu DN1, A3 și principalele artere rutiere din oraș.
Centura orașului Azuga va avea o lungime de aproape 3 km și două benzi de circulație, proiectul
incluzând un semitunel de 200 m, 6 poduri peste râul Prahova, un pasaj subteran la intersecție cu DN1 și calea ferată, un pasaj suprateran peste râul Prahova și calea ferată, precum și 2 sensuri giratorii de legătură cu DN1 și A3.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 1 februarie, în cazul proiectului de la Comarnic, respectiv 23 februarie, pentru Bușteni și Azuga.
Sursa: Actualitatea Prahoveana