În cursul zilei de astăzi, 28 martie 2023, a avut loc ședința ordinară a Comisiei Mixte de Rechiziții, în cadrul căruia a fost aprobat Planul de rechizitii si de bunuri si prestari de servicii in interes public al judetului Prahova, în conformitate cu Normele Metodologice de aplicare a Legii nr. 132/1997 privind rechizițiile de bunuri și prestările de servicii în interes public.
Așa cum este prevăzut în legislație, președintele comisiei, prefectul Virgiliu Daniel Nanu, a propus spre aprobare planul elaborat de către secretarul comisiei, reprezentantul S.T.P.S PH, col. Adrian Oprea, cel care s-a ocupat de centralizarea cererilor de rechiziții de bunuri și prestări de servicii în interes public primite de la centrul militar și pe cele de la oficiul județean.
Pe baza existentului de bunuri rechiziționabile și a persoanelor care pot fi chemate pentru prestări de servicii în interes public sunt formulate propuneri de repartiție a acestora pe garnizoane, localități și categorii de beneficiari.