
Primăria comunei Albești-Paleologu, jud. Prahova, cu sediul în comuna AlbeștiPaleologu, str. DN1B, nr. 451, jud. Prahova, organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuale vacante de execuție, perioadă nedeterminată de:
INSPECTOR I, cu studii superioare în cadrul compartimentului Secretariat și relații cu publicul, conform HG 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare – post unic, cu respectarea prevederilor OUG nr. 156/2024.
Prin post unic se înțelege acel post ale cărui atribuții, prin conținutul și natura lor, sau responsabilități stabilite nu se regăsesc într-o altă structură organizatorică.
Nivelul postului: de execuție
Denumirea postului: inspector
Compartiment: Secretariat și relații cu publicul
Durata timpului de lucru: 8h/zi, 40h/săptămână
Perioada: nedeterminată
Scopul principal la postului: lucrări specifice compartimentului.
Concursul va avea loc în data de 27.08.2025, după cum urmează:
CALENDARUL CONCURSULUI:
Nr.
crt. Activităţi Data
1. Publicarea anunțului 05.08.2025
2. Data limită pentru depunerea dosarelor de
participare la concurs la adresa: Primăria
com. Albești-Paleologu, str. DN1B, nr. 451,
jud. Prahova, până la data de:
20.08.2025
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei
de concurs
21.08.2025
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 21.08.2025
5. Termen limită depunere contestații referitor la
selecția dosarelor.
22.08.2025
Afișare rezultat contestații 25.08.2025
6. Susţinerea probei scrise în cadrul instituției
Primăriei comunei Albești-Paleologu, afișarea
rezultatelor la proba scrisă.
27.08.2025
7. Termen limită depunere contestații la proba
scrisă
28.08.2025
8. Afisare rezultat contestatii 01.09.2025
9. Susţinerea interviului 02.09.2025
10. Termen limită depunere contestații la proba
interviului
03.09.2025
11. Afisare rezultat contestatii 04.09.2025
12. Afişarea rezultatului final al concursului 05.09.2025
Pentru participarea la concurs candidații trebuie să îndeplinească următoarele
condiții:
– Studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul economic,
administrativ, sau management.
– Vechime în muncă: minim 4 ani
Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conține
următoarele documente:
a) Formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2
din HG 1336/2022
b) Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea,
potrivit legii, aflate în termen de valabilitate,
c) Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat
schimbarea de nume, după caz,
d) Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă
efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă
îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de instituția publică,
e) Copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru
perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și vechimea în specialitatea
studiilor, (dacă este cazul),
f) Certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar,
g) Adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare,
eliberată de către medicul de familie al candidatului, sau de către unitățile
sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului,
h) Certificatul de integritate comportamentală dacă activitatea presupune
contactul direct cu copii, peroane în vârstă, persoane cu dizabilități – nu e
cazul.
i) Curriculum vitae, model comun european.
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește
următoarele condiții:
a) Are cetățenia română sau cetațenia altui stat membru al Uniunii Europene, a
unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau
cetățenia Confederației Elvețiene,
b) Cunoaște limba română, scris și vorbit,
c) Are capacitatea de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003
privind Codul Muncii (r1), cu modificările și completările ulterioare,
d) Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestă
pe baza adeverinței medicale eliberateă de medicul de familie sau de unitățile
sanitare abilitate,
e) Îndeplinește condițiile de studii, vechime în specialitate și, după caz, alte
condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs,
f) Nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra
securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiunide corupție
sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni
săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă
cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția
situației în care a intervenit reabilitare,
g) Nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea
dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a
desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față
de aceasta nu s-a luat măsur de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții
sau a exercitării unei profesii,
h) Nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019
privind registrul națiomal automatizat cu privire la persoanele care au comis
infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor,
precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și
funcționarea Sistemului Național de date Genetice Judiciare, cu modificările și
completările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. 91) lit. h).
Bibliografia specifică pentru ocuparea funcției contractuale vacante de
inspector debutant cu studii superioare în cadrul compartimentului
Secretariat și relații cu publicul :
– Constituţia Românei, republicată,
– Titlul I și II ale părții a VI-a din OUG. Nr. 57/2019 privind Codul
Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
– Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor
formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare,
– Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi tratament între femei şi
bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
– Legea nr.52/2003 privind trasnparenta decizionala in administratia publica,cu
modificarile si completarile ulterioare;
– Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public,cu
modificarile si completarile ulterioate;
– O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor,cu
modificarile si completarile ulterioare;
– H.G. nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a
Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu
modificările și completările ulterioare,
– Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările și
completările ulterioare.
Tematica specifică pentru ocuparea funcției contractuale vacante de
inspector debutant cu studii superioare în cadrul compartimentului
Ssecretariat și relații cu publicul :
– Constituţia Românei, Titlul II și III
– Titlul I și II ale părții a VI-a din OUG. Nr. 57/2019 privind Codul
Administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, ( partea a VI-a Titlul
III)
– Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor
formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare,
– Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi tratament între femei şi
bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
– Legea nr.52/2003 privind trasnparenta decizionala in administratia publica,cu
modificarile si completarile ulterioare;
– Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public,cu
modificarile si completarile ulterioate;
– O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor,cu
modificarile si completarile ulterioare;
– H.G. nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a
Legii nr. 544/2001 privind liberal acces la informațiile de interes public, cu
modificările și completările ulterioare,
– Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările și
completările ulterioare.
Notă:
Actele normative cuprinse în prezenta bibliografie vor avea forma actualizată (cu
modificările și completările ulterioare, la data organizării concursului).
Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, persoană de contact: Nițu Mihaela,
funcția: consilier resurse umane, telefon contact: 0244/232.853, e-mail:
office@albestipaleologu.ro .