Un proprietar de Tesla spune că „i-a stat inima în loc” când a primit factura de service, după ce bateria a fost afectată de ploaie

Un proprietar de Tesla spune că „i-a stat inima în loc” când a primit factura de service, după ce bateria a fost afectată de ploaie

Un proprietar de Tesla din Scoția a spus că a suferit un șoc atunci când a primit factura de service, după ce mașina lui a fost afectată de ploaie.

Bănicioiu, „paradit” doar cu denunțul lui Cocoş. Victor Ponta dezvaluie cum a fabricat DNA dosarul ex-ministrului Nicolae Banicioiu, achitat in prima instanta: „Pro Romania si PMP trebuiau eliminate din Parlament”

Johnny Bacigalupo și partenerul lui, Rob Hussey, au declarat pentru presa scoțiană, citată de Business Insider că au primit o factură de de lire sterline, adică euro, pentru a-și repara Tesla, după ce bateria a fost deteriorată de ploaia de săptămâna trecută.

Surse/ Licitație măsluită, la CJ Prahova: Vicele Cristian Apostol a dat ordin ca firma unei foste consiliere PNL să câştige transportul de persoane în Prahova

Sincer, nu pot să cred că asta s-a întâmplat cu adevărat. Când m-au sunat, m-am gândit că vom primi o factură de 500 sau de lire sterline”, a declarat Bacigalupo pentru Edinburgh Live. „Când mi-au spus că este peste (lire sterline – ) mi s-a părut revoltător. Inima mi-a stat în loc, sincer.”

Hidro Prahova continuă să îşi bată joc: Mii de prahoveni, lăsați fără apă potabilă. De vină e… seceta!

Elon Musk a declarat în 2019 că înlocuirea unei baterii la un autoturism Tesla ar putea costa între și de dolari, însă costurile s-au modificat în 2023. Recurrent Auto, o platformă specializată, spune că, de fapt, înlocuirea bateriei ar putea costa oriunde în lume între și de dolari.

Când mașina celor doi nu a mai pornit, au chemat o firmă de remorcare și au trimis-o la reprezentanța Tesla din Edinburgh. Bacigalupo și Hussey au primit miercurea trecută telefon și au fost informați că bateria a fost „deteriorată din cauza ploii”.

Pentru că garanția de 8 ani nu acoperă această defecțiune, cei doi au fost întrebați dacă doresc să efectueze reparația care costă de euro.

„Vreau să fac reparația? Am fost uluit și nu mi-am putut găsi cuvintele”, a spus Bacigalupo, care i-a transmis reprezentantului Tesla că nu este de vină pentru defecțiune.

Cei doi au înaintat o sesizare către departamentul de relații cu clienții de la Tesla și speră să primească un răspuns care să-i mulțumească.

Într-o situație similară s-a aflat anul trecut un canadian proprietar de Tesla. După ce i s-a spus că ar trebuie să plătească de dolari pentru o baterie nouă, acesta a decis să-și vândă mașina.

Ai o informație care poate deveni ştire?
Scrie-ne pe WhatsApp sau Telegram: 0726.080.191