Zilele acestea, am avut privilegiul de a asista la o încântătoare demonstrație de popularitate stradală pusă în scenă de domnul Bogdan Nica, acest erou urban al Ploieştiului.
Candidatul PNL la funcția de primar a reușit să strângă o mulțime coplesitoare de aproximativ opt persoane, probabil foşti pacienți norocoşi ai „spitalului groazei”.
Pe principiul „puțini am fost, mulți am rămas”, Nica a ținut să se laude cu întâlnirea la care au participat „Mulți oameni la discuții!”. Cu siguranță, domnul manager de spital a înregistrat un record de audiență în cartierul Nord.
Deși prezența fizică a fost sub așteptări, domnul Bogdan Nica nu s-a lăsat descurajat. Înconjurat de câțiva colegi de partid loiali, care probabil au dublat numărul total al participanților, candidatul a vorbit despre problemele „foarte serioase și apăsătoare” ale cetățenilor. Despre acele probleme de salubritate și ineficiența serviciilor publice, teme cu siguranță alese la întâmplare și nu premeditat pentru impact electoral.
Dar nu trebuie să subestimăm impactul social media al domnului Nica. O postare cu un singur comentariu, și acela negativ, este o dovadă clară a unei strategii de comunicare adaptate la noile realități digitale. E o performanță rară să te poți lăuda cu unanimitatea din partea publicului.
Mai mult, nu putem să nu aplaudăm aplecarea lui Nica față de sănătatea locuitorilor din Ploiești, exemplificată de compasiunea sa față de o „doamnă, săraca”, care a suferit o fractură. Această exprimare delicată a empatiei adaugă un strat de condescendență necesar oricărei campanii politice ce se respectă.
În final, eroul nostru promite că va face astfel încât Ploieştiul să arate ca Spitalul Județean. Nu, mulțumim!