A comandat mâncare de peste 1.000 de ori, timp de doi ani de zile, fără să plătească: „Am încercat pur și simplu”. Cum a fost posibil

A comandat mâncare de peste 1.000 de ori, timp de doi ani de zile, fără să plătească: „Am încercat pur și simplu”. Cum a fost posibil

Un bărbat a fost arestat în Japonia după ce a păcălit sistemul unei platforme de livrare de mâncare. Timp de doi ani, el a plasat peste o mie de comenzi, în valoare de aproximativ de euro.

Ce spune viceprimarul Alexandru Săraru despre amenda primită de Primăria Ploiești pentru marcajele rutiere deteriorate la concursul de drift: „Amenzile sunt plătite din bani publici!”

Takuya Higashimoto, în vârstă de 38 de ani, din orașul japonez Nagoya, a descoperit o vulnerabilitate în politica de rambursare a platformei și a profitat de ea, conform „South China Morning Post”. 

Dumitru Tudone ii „atentioneaza” pe primarii PNL care indraznesc sa critice fosta conducere a partidului

Platforma le permitea clienților să opteze pentru livrarea „fără contact”, o funcție introdusă în pandemia de coronavirus. Astfel, când mâncarea îi era adusă la ușă, el raporta prin intermediul aplicației că nu a primit comanda, iar platforma practic îi returna banii. Japonezul și-a creat nu mai puțin de 124 de conturi, toate cu identități false, iar astfel a comandat de mese, fără să plătească.

Performanța prahoveană, celebrată la „Topul Firmelor 2025” în prezența liderilor politici Virgil Nanu (PSD) și Mircea Roșca (PNL)

Una dintre cele mai recente fraude ale sale a avut loc pe 30 iulie, când și-a creat un cont nou pe aplicația de livrare folosind, de asemenea, nume și adresă false. Preparatele i-au fost livrate, însă el a pretins prin funcția chat a aplicației că nu a primit comanda. Astfel, a obținut în aceeași zi de yeni (aproximativ 105 dolari).

Pentru a nu fi descoperit, acesta a folosit numeroase cartele telefonice preplătite pe care le anula imediat după înregistrare: „La început, am încercat pur și simplu acest truc. Nu m-am mai putut opri după ce am cules roadele fraudei mele”, a recunoscut bărbatul în fața poliției.

În urma celor întâmplate, aplicația a anunțat că va îmbunătăți procesul de verificare a identității clienților și va implementa un sistem de alertă pentru detectarea activităților suspecte. În ceea ce îl privește pe Takuya Higashimoto, acesta a ajuns în spatele gratiilor.

Același tip de înșelăciune s-a raportat și în China. Anul trecut, trei persoane din provincia estică Jiangsu au comandat mâncare de pe o platformă importantă de livrare, pretinzând în mod fals că nu și-au primi comenzile. În tot acest timp, conturile lor bancare aveau un sold total de doar 19 yuani (aproximativ 3 dolari). 

Ai o informație care poate deveni ştire?
Scrie-ne pe WhatsApp sau Telegram: 0734.908.468