A doua zi după ce și-a cumpărat o mașină Tesla nouă, un bărbat s-a trezit cu o factură de 14.000 de dolari pentru reparații

A doua zi după ce și-a cumpărat o mașină Tesla nouă, un bărbat s-a trezit cu o factură de 14.000 de dolari pentru reparații

La mai puțin de 24 de ore după ce și-a cumpărat un autoturism Tesla model Y, un bărbat s-a trezit cu o factură pentru reparații în valoare de de dolari.

George Simion anunță că AUR a strâns toate semnăturile pentru moțiunea de cenzură împotriva Guvernului Bolojan. UPDATE: Moţiunea se votează luni

Shreyansh Jain a declarat pentru Reuters, citată de Business Insider, că o parte a sistemului de suspensie de la mașina electrică s-a rupt în timp ce conducea, având familia în mașină, a doua zi după ce aceasta i-a fost livrată. Mașina avea mai puțin de 200 de kilometri parcurși când, din cauza problemei la suspensie, părți componente au făcut contact, iar Jain n-a mai putut să țină direcția.

Alexandru Rogobete, ministrul Sănătății: Invit managerii de spital să luăm prânzul cu mâncarea pacienților

O anchetă Reuters, în care sunt citați peste 20 de clienți și 9 angajați Tesla, precum și mii de documente interne, a stabilit că Jain a fost unul dintre miile de proprietari de Tesla care au întâmpinat probleme. Deși Tesla a negat public unele dintre probleme și ar fi încercat să le pună pe seama proprietarilor, compania le-a conștientizat și le-a tratat fără să comunice neapărat acest lucru în mod public.

Primarul din Boldești-Scăeni, prins cu manipularea: a blocat intenționat fondurile pentru Centrul de Asistență, deși banii existau în buget

Tesla, care și-a desființat departamentul de comunicare în urmă cu câțiva ani, nu a formulat niciun punct de vedere legat de aceste situații. Însă Elon Musk a recunoscut în trecut că producătorul auto s-a confruntat cu unele probleme de calitate.

Jain, care acum este fost proprietar de Tesla, a declarat pentru Reuters că familia lui a trecut de la un entuziasm uriaș la revoltă când mașina pentru care a plătit aproximativ de dolari s-a stricat atât de repede.

Reuters a spus că, după ce Jain a dus vehiculul la un service Tesla, un angajat i-a spus inițial că nu s-a găsit „nicio dovadă a unei daune externe”, astfel că el a presupus că producătorul de mașini va plăti reparația. Dar mai târziu a aflat că trebuia să suporte el factura în valoare de de dolari, după ce Tesla i-a trimis o informare în care i s-a spus că problema a fost rezultatul unei daune „anterioare”.

Prin urmare, Jain a fost pus în situația de a plăti reparația, o bună parte fiind acoperită de asigurarea pe care o avea. Ce-i drept, a scos din buzunar doar o mică parte din sumă, dar prima de asigurare i s-a majorat semnificativ. Reparația a durat 3 luni, iar Jain a revândut vehiculul imediat după ce l-a preluat, cu o pierdere de aproximativ de dolari.

Ai o informație care poate deveni ştire?
Scrie-ne pe WhatsApp sau Telegram: 0734.908.468