Ferrari a prezentat primul său SUV, Purosangue, cu 12 cilindri, la un preţ de 390.000 de euro | GALERIE FOTO

Ferrari a prezentat primul său SUV, Purosangue, cu 12 cilindri, la un preţ de 390.000 de euro | GALERIE FOTO

Ferrari a prezentat, marţi, primul său SUV, Purosangue, cu 12 cilindri, la un preţ de 390.000 de euro, destinat şoferilor super bogaţi care încă nu sunt pregătiţi să conducă un vehicul complet electric.

Activitatea Lukoil Ploiesti, in pericol, din cauza embargoului UE asupra titeiului rusesc?

Deşi a intrat târziu pe piaţa SUV-urilor, marca italiană renumită pentru logo-ul său care reprezintă un cal, este sigură că stilul de maşină sport de lux al Purosangue (pursânge) va face modelul să iasă în evidenţă, transmite Reuters, citată de News.ro.

Aviz amatorilor! O consilieră USR a construit ilegal un bloc între case. Verdict final al instanței

„De când am anunţat că este un V12 (în luna mai), interesul pentru maşină a explodat”, a declarat directorul comercial şi de marketing Enrico Galliera, la sediul Ferrari din Maranello, adăugând că producătorul auto a fost inundată de precomenzi de la clienţii care au nici măcar nu l-am văzut. Galliera nu a dat cifre.

In atentia ITM Prahova! Angajatii fabricii Christof Industries, din Brazi, se afla intr-o situatie disperata. Trimisi la munca in strainatate, dar neplatiti!

Viteză maximă de peste 310 km/h
În pofida dimensiunilor şi greutăţii sale, CEO-ul Ferrari, Benedetto Vigna, preferă să descrie Purosangue cu patru uşi şi patru locuri, care are o viteză maximă de peste 310 km/h (190 mph), mai degrabă ca pe o maşină sport versatilă, decât ca pe un SUV.

„Vă rog să nu-i spuneți SUV, pentru că nu este”, a declarat directorul executiv Benedetto Vigna reporterilor din Maranello, în nordul Italiei. „Este un Ferrari”.

Noul SUV ilustrează o dilemă cu care se confruntă mulţi producători auto consacraţi. Investitorii au făcut din producătorul de maşini electrice Tesla cea mai valoroasă companie din industrie, iar factorii de decizie din întreaga lume stabilesc termene limită pentru a opri vânzarea vehiculelor cu ardere internă.

Dar un grup mare de consumatori încă mai doresc vehicule pe benzină şi sunt dispuşi să plătească preţuri premium pentru ele.

Ferrari a adoptat electrificarea în planul său de afaceri, în iunie, dar adoptă o cale lentă către obiectivul său.

Directorii au refuzat să ofere detalii despre posibilele versiuni viitoare cu plug-in sau cu baterii ale Purosangue.

Galerie foto AICI