
Comunicat de presă – privind ridicarea indemnizațiilor pentru membrii comisiilor de votare la Alegerile Prezidențiale și Alegerile Parlamentare din anul 2024
Virgil Nanu, CJ Prahova: „Lucrările de modernizare la Spitalul „Buna Vestire” avansează rapid!”
Prefectul Județului Prahova, domnul Emil Drăgănescu, informează faptul că membrii comisiilor de votare din municipiul Ploiești își pot ridica indemnizațiile de la sediul Instituției Prefectului Județul Prahova, situat pe Bulevardul Republicii nr. 2-4, conform următorului program:
• Joi, 19.12.2024, Intrarea F – între orele 8:00 – 17:00
• Vineri, 20.12.2024, Intrarea F – între orele 8:00 – 15:00
• Sâmbătă, 21.12.2024, Intrarea B (Casieria Instituției) – între orele 9:00 – 12:00
Informații suplimentare:
• Membrii comisiilor trebuie să aibă asupra lor cartea de identitate în original.
• Persoanele care doresc să ridice indemnizația în numele altor membri o pot face doar pe baza unei procuri notariale.
• Pentru membrii comisiilor de votare din celelalte localități ale județului Prahova, indemnizațiile vor fi virate la data de 17.12.2024 către trezoreriile locale, iar ulterior fiecare membru își va ridica suma de la primăria unde și-a desfășurat activitatea.
• Rezervele de operatori de calculator își pot ridica indemnizațiile de la primăria din localitatea de domiciliu.
• Persoanele care nu au predat ecusoanele utilizate în procesul electoral sunt rugate să le prezinte și să le predea fizic înainte de ridicarea indemnizațiilor.
Cei care, din diverse motive, nu își ridică indemnizațiile conform programului afișat se pot adresa telefonic Serviciului Economic, la numărul de telefon 0244.524.111, pentru programarea unei date ulterioare.
Instituția Prefectului Județul Prahova
16 decembrie 2024