Premieră: La Cocoș a devansat Supeco.S-a așezat la masa primilor zece retaileri alimentari, după ce Carrefour a înghițit Cora

Premieră: La Cocoș a devansat Supeco.S-a așezat la masa primilor zece retaileri alimentari, după ce Carrefour a înghițit Cora

Clasamentul celor mai mari retaileri din România, după cifra de afaceri, a rămas aproape neschimbat față de anul trecut. În premieră însă, avem cinci jucători ( Lidl, Kaufland, grupul Carrefour, Profi și Metro) care au depășit pragul de 10 miliarde de lei, după ce și Metro a intrat în acest club. În plus, având în vedere preluarea Cora de către Carrefour care a dus practic la dispariția unui jucător din piață, lanțul La Cocoș, business-ul creat de familia Nica din Ploiești, a intrat în top 10 după o creștere de 36,5%, până la 974,3 milioane de lei. De altfel, vânzările La Cocoș le-au depășit pe cele ale Supeco, unul dintre formatele Carrefour. Opt din primii zece retaileri au avut încasări peste rata anuală a inflației, de 10,4% în 2023.

Prefectul Emil Drăgănescu aduce administrația mai aproape de cetățeni: Audiențe directe cu șefii instituțiilor publice

La Cocoș a depășit Supeco în vânzări

Haos la Spitalul Județean din Ploiești! Secția de Chirurgie refuză să mai opereze pacienți! Scrisoare adresată managerului Nica

Pe locul zece a ajuns Supermarket La Cocoș SRL, companie înființată de familia Nica din Ploiești, care operează în prezent  trei magazine în Ploiești și București și care a ajuns anul trecut la un rulaj net de 974,3 milioane de lei, cu 36,5% mai mult decât în 2022.
De altfel, la Cocoș a depășit și Supeco, una dintre brandurile francezilor de la Carrefour. Acesta din urmă a vândut anul trecut, după cum menționam și anterior, în valoare de 812 milioane de lei.
Prezența La Cocoș în primii zece jucători din țară a fost posibilă și urmare a consolidării poziției Carrefour care a preluat anul trecut Cora, de la Louis Delhaize.
La Cocoș este un concept nou în piața din România, un format de magazin ce oferă două sau trei niveluri de prețuri pentru fiecare produs în funcție de cantitatea achiziționată. Aceste magazine își desfășoară activitatea pe suprafețe mari, având la vânzare aproximativ 12.000 de produse din cele mai cunoscute și mai vândute produse din categorie.

Virgiliu Nanu (CJ Prahova) și ministrul Cseke Attila, parteneriat pentru Prahova. Ce investiții sunt prioritare

Ai o informație care poate deveni ştire?
Scrie-ne pe WhatsApp sau Telegram: 0726.080.191