România intră in colaps? Revoltă şi la CFR! Angajații amenință că ies în stradă și intră în grevă generală

România intră in colaps? Revoltă şi la CFR! Angajații amenință că ies în stradă și intră în grevă generală

Revoltă la CFR! Angajații amenință că ies ei în stradă și amenință că intră în grevă generală: „Protestăm pentru soluționarea revendicărilor.”

În atenția Prefecturii Prahova, Garzii de Mediu, ANAF, ISC! Activități ilegale pe malul râului Teleajen, ale firmei Vierstein Bau

Condițiile grele de muncă și bugetul mai mic față de anul trecut în determină pe angajații CFR să iasă stradă. Aceștia au anunțat că vor protesta în fața Ministerului Transporturilor pe data de 29 mai.

ONEA, DISTRUS DE FETIS – Fosta sefa AEP Ana Maria Patru a luat achitare pe linie. Judecatorul TMB Cristian Balan a constatat ca procurorii Lucian Onea si Cerasela Raileanu de la DNA Ploiesti au trimis-o in judecata pe Patru pentru un trafic de influenta inexistent

Pe data de 29 mai, angajații CFR își vor striga nemulțumirile în fața Ministerului Transporturilor, fiind revoltați din cauza condițiilor grele de muncă, dar și din cauza bugetului redus.

3,3 milioane de euro pentru modernizarea Bulevardului Castanilor. Primaria a lansat licitatia/ Lucrarile vor dura maxim 3 luni

Rodrigo Maxim, președintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari, a explicat, la Antena 3 CNN, care sunt revendicările angajaților CFR.

„Protestăm pentru soluționarea favorabilă a revendicărilor angajaților CFR, în special pentru aplicarea legii nr. 195/2020 privind statutul personalului ferovoar.

De asemenea, protestăm pentru condițiile de muncă, dar și pentru că vrem trenuri de călători cu mai multe vagoane. Din cauza lipsei bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2023, nu există bani nici măcar pentru repararea trenurilor existente.

Nu există bani nici pentru investiții în trenuri noi, deși s-a aprobat, anul trecut, contractul de servicii publice pe zece ani. Acesta ar fi trebuit să fie primul an în care CFR ar fi putut să achiziționeze trenuri noi.

De asemenea, ordonanța austerității a tăiat încă 10% din bugetul prevăzut pentru compensații, ceea ce înseamnă că avem un buget mai mic decât anul trecut, în condițiile în care toate prețurile s-au dublat”, a spus Rodrigo Maxim, președintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari.

Ai o informație care poate deveni ştire?
Scrie-ne pe WhatsApp sau Telegram: 0726.080.191