Supermarket La Cocoș, unul dintre cei mai mari retaileri independenți din România, cu un istoric de succes și o creștere constantă, își propune ca obiectiv de vânzări pentru anul 2023 să devină primul lanț de magazine alimentare cu capital 100% românesc care va atinge cifra de afaceri de 1 miliard de lei!
‘’ Acest obiectiv poate fi realizat doar respectând constant politica de prețuri mici și prin implicarea celor 680 de colegi ce ajuta la dezvoltarea conceptului de magazine La Cocoș!” Iulian Nica
Magazinele La Cocoș se remarcă prin vânzarea unui număr restrâns de produse, aproximativ 11.000 de SKU-uri, cele mai vândute din fiecare categorie, și oferă clienților 2 sau 3 prețuri de vânzare pentru fiecare produs, în funcție de cantitatea cumpărată. Cu o suprafață totală de vânzare de aproximativ 27.500 metri pătrați pe cele trei magazine deja deschise, două dintre ele în Ploiești și unul în București, compania oferă o gamă restrânsă din topul celor mai vândute produse.
Primul magazin, situat în strada Șoseaua Vestului Nr. 21 din Ploiești, a fost deschis în iulie 2014 și astăzi este complet renovat, are o suprafață de 4.500 metri pătrați. A doua locație este situată tot în Ploiești, în strada Poligonului Nr. 5-7, având o suprafață de aproximativ 13.000 metri pătrați și este considerat de către parteneri cel mai mare magazin cu capital 100% românesc. Cea de-a treia locație, deschisă în noiembrie 2020, operează pe o suprafață de aproximativ 10.000 metri pătrați și este situată în București, pe Șoseaua Vitan – Bârzești 7 A.
„În ceea ce privește planurile de extindere pentru următorii doi ani, 2024 și 2025, La Cocoș își propune să deschidă încă 5 magazine noi, fiecare cu o suprafață de vânzare medie de aproximativ 10.000 metri pătrați si să atragem alături de cei 680 de colegi existenți încă 1200 de colegi pentru a contribui la dezvoltarea rețelei de magazine cu capital 100% românesc La Cocoș” Iulian Nica
Ploiești , 09.11.2023
Echipa Supermarket La Cocos