Un avion al Aeroflot a rămas în pană de motor în plin zbor, la peste 11.000 de metri altitudine. La bord se aflau 150 de pasageri

Un avion al Aeroflot a rămas în pană de motor în plin zbor, la peste 11.000 de metri altitudine. La bord se aflau 150 de pasageri

Un avion cu pasageri al companiei ruse Aeroflot, care efectua o cursă de la Soci la Moscova, s-a confruntat în zbor cu o defecţiune a motorului, dar a aterizat în cele din urmă în siguranţă pe aeroportul Şeremetievo din Moscova, relatează agenţia TASS, care citează surse din serviciile de urgenţă.

Locuitorii din Păcureți mor de sete! Niciun strop de apă la robinet. Noul primar Ionuț Voicu e zero barat!

„Aeronava a aterizat în siguranţă la ora 15:25, ora Moscovei. Cauza defecţiunii motorului este în curs de stabilire”, a declarat interlocutorul agenţiei.

Virgiliu Nanu, cu ochii pe lucrările derulate în Slănic: „Vreau să mă asigur că lucrările corespund şi că fondurile sunt folosite corect!”

Avionului, un Boeing 737, i-ar fi cedat în zbor motorul stâng când se afla la o altitudine de de metri, scrie The Insider, potrivit

Dezinteres criminal! Primarul Alin Moldoveanu lasă Spitalul din Câmpina fară aer condiționat! Pacienții şi medicii se sufocă la 40 de grade!

Potrivit canalului Telegram „Aviatorscina”, la 2 ore şi jumătate de la decolare, comandantul avionului Boeing, care avea 150 de pasageri la bord, a declanşat semnalul de urgenţă şi a raportat defecţiunea motorului stâng. În acel moment, aeronava se afla deasupra regiunii Tambov. S-a decis coborârea de la de metri la de metri, iar aeronava a aterizat în cele din urmă în siguranţă pe aeroportul Şeremetievo din Moscova, unde fusese declarată starea de alertă.

De la mijlocul anului 2022, numărul accidentelor grave din aviaţia rusă creşte rapid. Astfel, în primă săptămână a lunii ianuarie 2023 au avut loc zilnic incidente cu trenul de aterizare.

Natura numeroaselor defecţiuni este diferită, dar motivul este acelaşi, spun experţii: sancţiunile şi lipsa de control al calităţii pieselor, care acum sunt cumpărate de la parteneri africani, din India şi alte „ţări prietene” fără să existe vreo certificare a pieselor, scrie The Insider.

Autorităţile ruse spun că interdicţia occidentală pentru furnizarea de piese nu va afecta aviaţia internă şi amintesc de experienţa Iranului, care ar fi depăşit cu succes sancţiunile. În acelaşi timp, ele uită să spună că în Iran restricţiile au dus la un număr crescut de accidente şi prăbuşiri de avioane, soldate cu victime.

În septembrie 2022, Organizaţia Internaţională a Aviaţiei Civile (OACI), care face parte din Organizaţia Naţiunilor Unite, a acordat Rusiei un „steguleţ roşu” pe pagina sa de audit al performanţei în materie de siguranţă. Acest lucru s-a întâmplat deoarece expirase termenul pe care OACI îl acordase Rosaviaţia pentru a elimina dubla înregistrare a aeronavelor închiriate companiilor aeriene ruseşti.

Practic, acest lucru înseamnă că toate celelalte ţări din lume pot refuza să permită aeronavelor ruseşti să le folosească spaţiul aerian din cauza stării nesigure a aeronavelor din Federaţia Rusă, arată The Insider.

Ai o informație care poate deveni ştire?
Scrie-ne pe WhatsApp sau Telegram: 0726.080.191