
Reporterul Phonline.ro a stat de vorbă cu ploieșteni despre experiențele lor la Spitalul Județean de Urgență, iar concluzia este una alarmantă: majoritatea celor intervievați au semnalat probleme grave în unitatea medicală.
Printre principalele nemulțumiri se numără lipsa curățeniei și a personalului suficient, dar și situații în care aparținătorii sunt nevoiți să cumpere medicamente din farmacii, pe banii lor.
De asemenea, pacienții se plâng că unii medici nu își dau interesul: tratamentele sunt lăsate în seama asistentelor, iar unii doctori fie nu vin deloc la vizită, fie se limitează la un singur consult, la internare, urmărind ulterior starea pacientului doar din fișa medicală.
Mai grav, unii ploieșteni care au dorit să rămână anonimi au făcut acuzații șocante: în cazul pacienților vârstnici, anumiți medici ar decide să le acorde îngrijiri minime, considerând că oricum nu mai au șanse mari de supraviețuire.
În privința mâncării, părerile sunt împărțite. Dacă unii pacienți spun că nu au pretenții ca meniul să fie unul de restaurant, alții consideră că ceea ce li se oferă este de-a dreptul o bătaie de joc. Porțiile sunt mici, iar calitatea alimentelor lasă de dorit, ceea ce face ca mulți pacienți să depindă de mâncarea adusă de aparținători.
Pe de altă parte, au fost și pacienți care au avut cuvinte de apreciere pentru anumiți medici și asistente care își fac meseria cu devotament, în ciuda condițiilor dificile.
Sunt câteva nume pe care atât aparținătorii sau pacienții, cât și presa locală le-a menționat de-a lungul timpului, însă astfel de exemple pozitive ar trebui să fie regula, nu excepția.
PHonline.ro