
Disponibilizări și reorganizare în administrația publică din Prahova cu minim 10%
În urma măsurilor pregătite de Guvern în cadrul așa-numitului „Pachet 3 de reforme”, administrația publică județeană din Prahova se pregătește pentru schimbări importante.
Potrivit informațiilor de la guvern, vor urma modificări de organigrame și disponibilizări, cu impact direct asupra aparatului administrativ. Deciziile vin în contextul în care la nivel național se are în vedere limitarea cumulului pensiei cu salariul în sectorul public, măsură care va afecta inclusiv angajați din structurile locale.
Astfel, și în instituțiile publice din Prahova – Consiliul Județean, Parcurile Industriale, Muzeele aflate în subordinea CJ și alte entități similare – urmează să fie aplicate aceste reguli. Concret, pensionarii care încă lucrează la stat în aceste instituții vor fi obligați să plece.
Conducerea Consiliului Județean și instituțiile subordonate vor trebui să își ajusteze structurile pentru a se încadra în noile reglementări, ceea ce va duce inevitabil la restructurări și reduceri de personal de minim 10% , asa cum a anuntat guvernul.
Si la Primaria Ploiesti, situatia este similara.
Legea urmează să fie votata saptamana viitoare.